Liderzy

Grzegorz Szczepański

CEO, Poland
Przeczytaj Bio

Grzegorz Szczepański jest związany z branżą public relations od ponad 25 lat. To jeden z najbardziej doświadczonych praktyków tego sektora w Polsce. Posiada rozległe doświadczenie w zarządzaniu komunikacją w największych polskich korporacjachJest ekspertem w dziedzinie strategii korporacyjnych i komunikacji kryzysowej. 

W latach 20082012 był dyrektorem ds. korporacyjnych Grupy Żywiec SA – m.in. przeprowadził całościowy proces rebrandingu firmy. Wcześniej (20032007) jako dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w Banku Pekao S.A. m.in. przygotował i przeprowadził proces komunikacji towarzyszący największej fuzji prawnej w Polsce, łączącej banki Pekao S.A. i BPH S.A. W 2008 roku pełnił funkcję członka zarządu Provident Polska odpowiedzialnego za pion komunikacji i polityki regulacyjnej. 

Przez pierwszą dekadę kariery zawodowej był strategicznym doradcą w renomowanych agencjach Burson-Marsteller oraz Business Communications Associates (później Edelman Polska), której był twórcą i pierwszym prezesem. W tym okresie doradzał zarządom największych międzynarodowych korporacji działających w Polsce – takich jak Citibank, Unilever, Philip Morris, Johnson & Johnson, GlaxoSmithKline i wiele innych.  

W 2002 r. uznany przez redakcję miesięcznika Home&Market za jednego z 25 najlepszych polskich managerów. Człowiek PR magazynu Brief 2015. W latach 20092010 członek zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations (IPRA Board Member). Obecnie wiceprezes ICCO, prezes ZFPR, członek rady ekspertów ThinkThank, a od 2010 r. także Press Club Polska.  


Czytaj artykuły z podziałem według Grzegorz Szczepański

Magdalena Banasik

Consumer Comms Practice Director, Head of Creative Services
Przeczytaj Bio

Magdalena Banasik w Hill and Knowlton jest Dyrektorką Pionu Komunikacji Konsumenckiej (Consumer Comms Practice) oraz pełni funkcję Head od Creative Services. Magda jest częścią zespołu Warsaw Creative Hub i odpowiada za kreatywne rozwiązania kampanijne.

Ma ponad 18-letnie doświadczenie w tworzeniu kampanii marketingowych. Przed dołączeniem do H&K Strategies związana była z agencjami reklamowymi DDB, Havas, McCann Worldgroup i K2Create, gdzie tworzyła koncepcje kreatywne dla takich klientów jak: McDonald’s, Gazeta Wyborcza, Ikea, Peugeot, Reckitt Benckiser, czy Wyborowa. Przez ostatni rok Magdalena Banasik nadzorowała dział kreacji w agencji K2Create jako Head of Creatives. Jej prace nagradzane były na największych festiwalach reklamowych. Jest laureatką srebrnego i brązowego Lwa festiwalu w Cannes, oraz nagród festiwali Eurobest, Epica, Cristal Awards, New York Festival, Golden Drum, czy KTR.

Magdalena Banasik jest absolwentką Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów z zakresu glottodydaktyki Instytutu Polonicum UW.


Czytaj artykuły z podziałem według Magdalena Banasik

Alicja Lewandowska-Wolińska

Director, Corporate Practice, Client Service Director
Przeczytaj Bio

Alicja Lewandowska-Wolińska pracuje w branży public relations od blisko 10 lat. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej zewnętrznej i wewnętrznej (w tym Employer Branding). Zapewnia klientom strategiczne doradztwo, wspiera w budowaniu i umacnianiu relacji z mediami i interesariuszami, tworzy kompleksowe kampanie komunikacyjne i zarządza komunikacją kryzysową. Prowadzi również szkolenia mediowe 

W zespole Hill+Knowlton Strategies pracuje na stanowisku Account Director w zespole komunikacji korporacyjnej. Zarządza projektami prowadzonymi dla takich marek jak Shell, GTC, TransferGoSofidelEnel X i dla dużej spółki energetycznej. Wcześniej realizowała działania PR m.in. dla takich podmiotów jak Komisja Europejskia (kampania #investEU), 3M, McCormick, Pfleiderer, Baker McKenzie, HEINEKEN i Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji.  

Zanim dołączyła do Hill+Knowlton Strategies, przez cztery lata pracowała w Grayling Poland, gdzie m.in. prowadziła projekty dla firm: GE (komunikacja korporacyjna, GE Lighting, GE Industrial Solutions), Mars Polska, Novo Nordisk, IKEA Industry, Dow Poland, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, międzynarodowa grupa deweloperska HB Reavis i Grupa Allegro. Swoją przygodę z branżą komunikacji zaczynała w łódzkich agencjach Telma Communications Agency i HealthThink Public Relations.  

Jest absolwentką prawa oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Łódzkim. 


Czytaj artykuły z podziałem według Alicja Lewandowska-Wolińska

Zofia Smełka-Leszczyńska

Chief Creative Strategist
Przeczytaj Bio

Zofia Smełka-Leszczyńska jest strateżką marki i komunikacji. Ponad trzynastoletnie doświadczenie w marketingu zdobywała zarówno zajmując się doradztwem strategicznym, jak i pracując w agencjach reklamowych, w których tworzyła wielokanałowe kampanie reklamowe oraz koncepty nowych produktów i usług.

Przed dołączeniem do H+K zajmowała stanowisko Strategy Consultant w firmie Stratosfera, w której zajmowała się tworzeniem strategii marek, analizami kulturowymi i semiotycznymi oraz badaniami jakościowymi. W poprzednich latach sprawowała funkcję Associate Creative Director w K2 Internet i pracowała w agencjach Havas, McCann, G7 i Team One.

Obroniła doktorat z kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Ma magisterium z psychologii poznawczej i ukończone studia podyplomowe z zakresu projektowania usług. Jej książka „Usunąć do 30 dni. Semiotyka polskich plakatów wyborczych” ukazała się w 2020 roku nakładem Wydawnictwa Naukowego Scholar.


Czytaj artykuły z podziałem według Zofia Smełka-Leszczyńska

Bartek Szymeczko

Director, Content+Publishing
Przeczytaj Bio

W Hill and Knowlton Strategies Bartek jest odpowiedzialny za rozwój struktury Content+Publishing, wspierającejkampanie PR w obszarze contentu i kanałach osadzenia. Nadzoruje ponadto pracę Warsaw Creative Studio, wewnętrznego studia graficznego H+K, koordynuje pracę konsultantów z umiejętnościami C+P oraz zarządzakampaniami digital dla Klientów agencji.

Bartek ma ponad 11 letnie doświadczenie w obszarze komunikacji digital. Przed dołączeniem
do H+K, przez 6 lat pracował po stronie klienckiej – dla GSK, w Europejskim Digital Hubie,
w którym współtworzył strategie digital dla produktów CNS oraz dla Samsung Electronics Polska, gdzie zarządzałzespołem social media, wspierającym wszystkie produkty w portfolio Samsung. Przed przejściem na stronę kliencką, Bartek rozwijał swoje kompetencje w agencjach PR jak Havas PR Warsaw i agencjach digital jak Havas Digital Warsaw, wspierające Klientów z różnych sektorów (AkzoNobel, Google, Heineken, Orange) w obszarze PR & social media.

Bartek specjalizuje się w tworzeniu kampanii łączących digital, social media, PR i działania
z influencerami. Współpracował z wieloma czołowymi artystami, liderami opinii, celebrytami, sportowcami i influencerami. Jako członek multidyscyplinarnych zespołów, Bartek współtworzył kampanie opiekujące różne cele biznesowe (od świadomościowych po sprzedażowe), promował produkty, usługi i wydarzenia. Wiele z tych działań nagrodzono w konkursach efektywnościowych i kreatywnych, tak w Polsce (Effie, Mixx Awards) jak i za granicą
(Adweek Arc Awards, Mixx Awards Europe).

Absolwent dziennikarstwa, Uniwerstytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.


Czytaj artykuły z podziałem według Bartek Szymeczko

Monika Podsiadło

Account Director, Consumer Practice
Przeczytaj Bio

Monika Podsiadło pracuje w branży public relations od 2009 roku. Jest doświadczonym konsultantem specjalizującym się w realizacji projektów o charakterze konsumenckim i edukacyjnym, także z udziałem liderów opinii. 

Doświadczenie zawodowe zdobywała, realizując szereg projektów dla takich marek jak BRITA, Lornamead (CD i Lornamead), BacardiMartini, Carlsberg Polska (Okocim i Grimbergen), Electrolux, Soda Stream, Netto czy Złote Tarasy. Ma na swoim koncie wiele projektów edukacyjnych – odpowiadała m.in. za przebieg kampanii dla marki Otrivin pod nazwą „Oddychaj przez nos, oddychaj lepiej” oraz za działania związane z edycją kampanii marki Żywiec Zdrój „Mamo, tato, wolę wodę!”. 

W swojej pracy wykorzystuje nowoczesne narzędzia dotarcia oraz buduje komunikację opartą na kreowaniu wartościowych i angażujących treści, także z udziałem ambasadorów marek. Aktywnie wdraża nowe rozwiązania, które pozwalają prowadzić działania w bardziej efektywny sposób. 

Ukończyła dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim, a obecnie studiuje zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej. 


Czytaj artykuły z podziałem według Monika Podsiadło

Magdalena Załubska-Król

Director, New Economy Practice
Przeczytaj Bio

Magdalena kieruje zespołem, który łączy kompetencje praktyki Technology i Financial Services.

Specjalizuje się w projektach dla instytucji sektora finansowego oraz firm technologicznych aktywnych na tym rynku. Ma niemal 20 lat doświadczenia w pracy zarówno jako wewnętrzny specjalista PR, jak i w roli doradcy zewnętrznego.

Silną stroną Magdaleny jest doświadczenie w projektach z obszaru komunikacji finansowej, M&A i komunikacji zmiany. Łączy wiedzę ekspercką z kompetencjami strategicznymi i umiejętnością zarządzenia złożonymi kampaniami komunikacyjnymi z naciskiem na media relations. Ma doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek (w tym startupów) na rynek finansowy. Projektuje kampanie komunikacji eksperckiej i doradza klientom w sytuacjach kryzysowych. Dzięki wieloletniej pracy z instytucjami rynku finansowego i spółkami publicznymi sprawnie porusza się w zagadnieniach regulacyjnych związanych z ich działalnością.

Przed dołączeniem do zespołu H+K Magdalena przez 10 lat budowała jako wspólnik i partner zarządzający niezależną firmę doradztwa PR, specjalizującą się w obsłudze klientów z sektora finansowego i firm technologicznych. Zespoły prowadzone przez Magdalenę pracowały m.in. dla takich marek jak Bitpanda, BGK, Deutsche Bank, Santander, Haitong Bank, mBank, BIK, BIG, Wonga, MoneyGram, KIR i BLIK.

Jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu komunikacji finansowej i relacji inwestorskich na SGH oraz psychologii społecznej na SWPS.


Czytaj artykuły z podziałem według Magdalena Załubska-Król

Jarosław Sutarzewicz

Director, Public Affairs & Defense
Przeczytaj Bio

Jarosław Sutarzewicz jest doświadczonym specjalistą ds. public affairs i komunikacji z administracją publiczną. Wspiera klientów Hill+Knowlton Strategies w budowaniu trwałych relacji z sektorem publicznym oraz współtworzeniu strategii z zakresu public policy i advocacy. 

Przed dołączeniem do zespołu agencji Hill+Knowlton Strategies pracował jako szef protokołu w ambasadzie USA w Warszawie. Był tam odpowiedzialny za kontakty placówki z przedstawicielami rządu i sektora prywatnego. Posiada szeroką wiedzę na temat polskiej sceny politycznej oraz praktykę w realizacji projektów międzysektorowych.  

Wcześniej, pracując w Polskim Funduszu Kapitałowym, koordynował projekt wdrożenia portalu B2B oferującego rozwiązania offsetowe dla sektora obronnego. Jako trener ​z zakresu client service oraz doświadczony tłumacz języka angielskiego wie, jak przełożyć skomplikowane kwestie na praktyczne rozwiązania w biznesie. 

Swoje doświadczenie w pracy dla podmiotów korporacyjnych i instytucjonalnych zdobywał, realizując projekty dla takich klientów jak Boeing, Northrop Grumman, Janssen-Cilag, CIMA, Lafarge, Enel X, EIT Climate-KIC oraz Komisja Europejska. 

Absolwent Wydziału Anglistyki (IFA) Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. 


Czytaj artykuły z podziałem według Jarosław Sutarzewicz
Brak liderów do wyświetlenia