Liderzy

Grzegorz Szczepański

CEO, Poland
Przeczytaj Bio

Grzegorz Szczepański jest związany z branżą public relations od ponad 25 lat. To jeden z najbardziej doświadczonych praktyków tego sektora w Polsce. Posiada rozległe doświadczenie w zarządzaniu komunikacją w największych polskich korporacjachJest ekspertem w dziedzinie strategii korporacyjnych i komunikacji kryzysowej. 

W latach 20082012 był dyrektorem ds. korporacyjnych Grupy Żywiec SA – m.in. przeprowadził całościowy proces rebrandingu firmy. Wcześniej (20032007) jako dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w Banku Pekao S.A. m.in. przygotował i przeprowadził proces komunikacji towarzyszący największej fuzji prawnej w Polsce, łączącej banki Pekao S.A. i BPH S.A. W 2008 roku pełnił funkcję członka zarządu Provident Polska odpowiedzialnego za pion komunikacji i polityki regulacyjnej. 

Przez pierwszą dekadę kariery zawodowej był strategicznym doradcą w renomowanych agencjach Burson-Marsteller oraz Business Communications Associates (później Edelman Polska), której był twórcą i pierwszym prezesem. W tym okresie doradzał zarządom największych międzynarodowych korporacji działających w Polsce – takich jak Citibank, Unilever, Philip Morris, Johnson & Johnson, GlaxoSmithKline i wiele innych.  

W 2002 r. uznany przez redakcję miesięcznika Home&Market za jednego z 25 najlepszych polskich managerów. Człowiek PR magazynu Brief 2015. W latach 20092010 członek zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations (IPRA Board Member). Obecnie wiceprezes ICCO, prezes ZFPR, członek rady ekspertów ThinkThank, a od 2010 r. także Press Club Polska.  


Czytaj artykuły z podziałem wedługGrzegorz Szczepański

Katarzyna Kamińska

Executive Vice President 
Przeczytaj Bio

Katarzyna Kamińska posiada ponad 20 lat doświadczenia w branży public relationsJako wiceprezes współzarządza firmą, odpowiada za wzrost biznesu i rozwija ofertę usług agencji w obszarze komunikacji marketingowej (we współpracy z H+K Global Center of Creative Strategy w Londynie). Pod jej opieką znajduje się dział technologiczny, który realizuje działania public relations w regionie CEE m.in. dla takich klientów jak Facebook, HuaweiSpotify czy Lime.  

Przed dołączeniem do H+K przez kilkanaście lat była prezesem agencji Havas PR Warsaw (wcześniej Euro RSCG Sensors), która pod jej przywództwem zdobyła tytuły największej agencji sieciowej w Polsce, najlepszej agencji sieci Havas oraz lidera rankingu nagród w konkursie public relations Złote Spinacze. W latach 20122017 współzarządzała grupą Havas Worldwide w Polsce oraz była członkiem globalnego kolektywu Havas PR. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych kampanii w obszarze Corporate Social ResponsibilitySustainability i Community Relations.  

Wielokrotnie zapraszana do jury public relations największych konkursów branży reklamowej i PR – m.in. Cannes LionsEurobestDubai Lynx i Sabre Awards 

Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie na kierunku handel zagraniczny. 


Czytaj artykuły z podziałem wedługKatarzyna Kamińska

Katarzyna Fabjaniak

Managing Director 
Przeczytaj Bio

Jako Dyrektor Zarządzająca w H+K odpowiada za opracowanie i wdrażanie standardów jakości obsługi klientów. Na co dzień nadzoruje prace zespołów Komunikacji Marketingowej oraz Digital+Influencer Marketingu, w tym warszawskie Studio, które się specjalizuje w produkcji contentu.

Posiada ponad 12-letnie doświadczenie realizacji projektów z obszaru komunikacji konsumenckiej i korporacyjnej dla sektora Retail, FMCG, food+beverage oraz health+wellenss. Ponadto specjalizuje się w doradztwie i zarządzaniu w sytuacjach kryzysowych.

Swoje doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla takich marek, jak: Jeronimo Martins Poland, LIDL, Netto, MediaMarkt, AliExpress, Reebok, Procter & Gamble, McDonald’s, MAX Premium Burgers, Coca-Cola, OSM Piątnica, LOTTE Wedel, Grupa Żywiec, Wyborowa Pernod Ricard, CEDC, Diageo, Groupe SEB, Robert Bosch, Wizz Air, Huawei, Facebook, Medicover, GSK, Galderma, Janssen-Cilag.

Autorka publikacji naukowych i tekstów w mediach. Prowadzi szkolenia z zakresu client service, wystąpień medialnych oraz komunikacji kryzysowej. Trenerka w ramach profesjonalnych szkoleń wg autorskich programów H+K: Octave, Summer School i First Chair.

Zwyciężczyni konkursu na najbardziej kreatywny zespół PR w Polsce w konkursie Young Creatives Cannes Lions. Jurorka w konkursie Cannes Lions Dubai Lynx Festival oraz New York Advertising Festivals.

Absolwentka Szkoły Strategii Marki przy SAR, Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Muzycznego.


Czytaj artykuły z podziałem wedługKatarzyna Fabjaniak

Alicja Lewandowska-Wolińska

Director, Corporate Practice
Przeczytaj Bio

Alicja Lewandowska-Wolińska pracuje w branży public relations od blisko 10 lat. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej zewnętrznej i wewnętrznej (w tym Employer Branding). Zapewnia klientom strategiczne doradztwo, wspiera w budowaniu i umacnianiu relacji z mediami i interesariuszami, tworzy kompleksowe kampanie komunikacyjne i zarządza komunikacją kryzysową. Prowadzi również szkolenia mediowe 

W zespole Hill+Knowlton Strategies pracuje na stanowisku Account Director w zespole komunikacji korporacyjnej. Zarządza projektami prowadzonymi dla takich marek jak Shell, GTC, TransferGoSofidelEnel X i dla dużej spółki energetycznej. Wcześniej realizowała działania PR m.in. dla takich podmiotów jak Komisja Europejskia (kampania #investEU), 3M, McCormick, Pfleiderer, Baker McKenzie, HEINEKEN i Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji.  

Zanim dołączyła do Hill+Knowlton Strategies, przez cztery lata pracowała w Grayling Poland, gdzie m.in. prowadziła projekty dla firm: GE (komunikacja korporacyjna, GE Lighting, GE Industrial Solutions), Mars Polska, Novo Nordisk, IKEA Industry, Dow Poland, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, międzynarodowa grupa deweloperska HB Reavis i Grupa Allegro. Swoją przygodę z branżą komunikacji zaczynała w łódzkich agencjach Telma Communications Agency i HealthThink Public Relations.  

Jest absolwentką prawa oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Łódzkim. 


Czytaj artykuły z podziałem wedługAlicja Lewandowska-Wolińska

Monika Podsiadło

Account Director, Brand Practice
Przeczytaj Bio

Monika Podsiadło pracuje w branży public relations od 2009 roku. Jest doświadczonym konsultantem specjalizującym się w realizacji projektów o charakterze konsumenckim i edukacyjnym, także z udziałem liderów opinii. 

Doświadczenie zawodowe zdobywała, realizując szereg projektów dla takich marek jak BRITA, Lornamead (CD i Lornamead), BacardiMartini, Carlsberg Polska (Okocim i Grimbergen), Electrolux, Soda Stream, Netto czy Złote Tarasy. Ma na swoim koncie wiele projektów edukacyjnych – odpowiadała m.in. za przebieg kampanii dla marki Otrivin pod nazwą „Oddychaj przez nos, oddychaj lepiej” oraz za działania związane z edycją kampanii marki Żywiec Zdrój „Mamo, tato, wolę wodę!”. 

W swojej pracy wykorzystuje nowoczesne narzędzia dotarcia oraz buduje komunikację opartą na kreowaniu wartościowych i angażujących treści, także z udziałem ambasadorów marek. Aktywnie wdraża nowe rozwiązania, które pozwalają prowadzić działania w bardziej efektywny sposób. 

Ukończyła dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim, a obecnie studiuje zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej. 


Czytaj artykuły z podziałem wedługMonika Podsiadło

Agnieszka Osiniak

Account Director, Technology Practice
Przeczytaj Bio

Agnieszka Osiniak jest związana z branżą public relations od ponad 10 lat. W agencji zarządza zespołem obsługującym Huawei na obszarze rynków CEE & Nordics, odpowiadając za komunikację dywizji Consumer Business Group.

Wcześniej jako PR Manager prowadziła projekty głównie dla klientów z branży technologicznej i motoryzacyjnej, m.in. dla firm: Comarch, Smart AdServer, Bridgestone, Firestone czy Nissan. W jej portfolio znalazły się także projekty związane z promocją filmów oraz współpraca z podmiotami z branży retail, m.in. Carrefourem czy Empikiem.

Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Śląskim, gdzie podjęła także studia doktoranckie na kierunku literaturoznawstwo.


Czytaj artykuły z podziałem wedługAgnieszka Osiniak

Jarosław Sutarzewicz

Director, Public Affairs & Defense
Przeczytaj Bio

Jarosław Sutarzewicz jest doświadczonym specjalistą ds. public affairs i komunikacji z administracją publiczną. Wspiera klientów Hill+Knowlton Strategies w budowaniu trwałych relacji z sektorem publicznym oraz współtworzeniu strategii z zakresu public policy i advocacy. 

Przed dołączeniem do zespołu agencji Hill+Knowlton Strategies pracował jako szef protokołu w ambasadzie USA w Warszawie. Był tam odpowiedzialny za kontakty placówki z przedstawicielami rządu i sektora prywatnego. Posiada szeroką wiedzę na temat polskiej sceny politycznej oraz praktykę w realizacji projektów międzysektorowych.  

Wcześniej, pracując w Polskim Funduszu Kapitałowym, koordynował projekt wdrożenia portalu B2B oferującego rozwiązania offsetowe dla sektora obronnego. Jako trener ​z zakresu client service oraz doświadczony tłumacz języka angielskiego wie, jak przełożyć skomplikowane kwestie na praktyczne rozwiązania w biznesie. 

Swoje doświadczenie w pracy dla podmiotów korporacyjnych i instytucjonalnych zdobywał, realizując projekty dla takich klientów jak Boeing, Northrop Grumman, Janssen-Cilag, CIMA, Lafarge, Enel X, EIT Climate-KIC oraz Komisja Europejska. 

Absolwent Wydziału Anglistyki (IFA) Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. 


Czytaj artykuły z podziałem wedługJarosław Sutarzewicz
Brak liderów do wyświetlenia