Monika Podsiadło

Monika Podsiadło pracuje w branży public relations od 2009 roku. Jest doświadczonym konsultantem specjalizującym się w realizacji projektów o charakterze konsumenckim i edukacyjnym, także z udziałem liderów opinii. 

Doświadczenie zawodowe zdobywała, realizując szereg projektów dla takich marek jak BRITA, Lornamead (CD i Lornamead), BacardiMartini, Carlsberg Polska (Okocim i Grimbergen), Electrolux, Soda Stream, Netto czy Złote Tarasy. Ma na swoim koncie wiele projektów edukacyjnych – odpowiadała m.in. za przebieg kampanii dla marki Otrivin pod nazwą „Oddychaj przez nos, oddychaj lepiej” oraz za działania związane z edycją kampanii marki Żywiec Zdrój „Mamo, tato, wolę wodę!”. 

W swojej pracy wykorzystuje nowoczesne narzędzia dotarcia oraz buduje komunikację opartą na kreowaniu wartościowych i angażujących treści, także z udziałem ambasadorów marek. Aktywnie wdraża nowe rozwiązania, które pozwalają prowadzić działania w bardziej efektywny sposób. 

Ukończyła dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim, a obecnie studiuje zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej.