Maj zaowocował aż trzema awansami w dziale komunikacji korporacyjnej Hill+Knowlton Strategies. Anna Grońska i Patrycja Mazur objęły stanowiska Associate, z kolei Agnieszka Szczurek awansowała na Account Executive.

Anna Grońska jako Associate odpowiada za realizację kompleksowych działań PR dla polskich i międzynarodowych firm z sektora FMCG oraz retail, m.in. Vistula Retail Group. Specjalizuje się w komunikacji branży handlowej i spożywczej. Ma 5 lat doświadczenia w public relations. Wcześniej w zespole komunikacji marketingowej Hill+Knowlton Strategies pracowała dla klientów retail oraz food&beverages. Doświadczenie zdobywała również w agencji 24/7 Communication, gdzie pracowała m.in. dla marek: Lidl, Bosch, Graal i Danone.  

Anna jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz komunikacji medialno-marketingowej na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. 

Patrycja Mazur, również Associate, na co dzień odpowiada za komunikację korporacyjną oraz public affairs dla klientów z branży technologicznej i nieruchomości. Patrycja koordynuje pracę zespołu H+K, który wspiera Facebooka w działaniach dotyczących polityki publicznej, odpowiada również za komunikację korporacyjną Globe Trade Centre w regionie CEE. W agencji rozwija również kompetencje w zakresie Data+Analytics, zajmując się analizą grup docelowych oraz ewaluacją wyników kampanii.  

Posiada ponad 6 lat doświadczenia w PR. Przed dołączeniem do H+K pracowała w East Side Consulting, gdzie zajmowała się doradztwem klientom technologicznym. Wcześniej jako niezależny konsultant doradzała klientom z branży fashion. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. 

Agnieszka Szczurek dołączyła do H+K we wrześniu 2019. Początkowo jako stażystka, później na stanowiskach asystenckim i juniorskim, by teraz awansować do roli Account Executive. W dziale komunikacji korporacyjny pracuje dla Shell Polska, Globe Trade Centre oraz DS Smith. 

Wcześniej Agnieszka zdobywała doświadczenie w agencji PR Inspiration, w której pracowała dla m.in. Galerii Krakowskiej i krakowskiego systemu rowerów miejskich Wavelo.    

Agnieszka ukończyła studia licencjackie na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Aktualnie kończy studia magisterskie z dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim.