Od początku naszej współpracy odpowiadamy za kompleksowe wsparcie zarządzania biurem prasowym klienta, doradztwo strategiczne dot. podejmowanych działań i kreatywne propozycje dodatkowych aktywacji wspierających budowanie pozytywnego wizerunku marki.
W tym czasie realizowaliśmy m.in. komunikację otwarć supernowoczesnych i proekologicznych placówek sieci w Warszawie oraz Gdyni, przy czym to drugie otwarcie miało miejsce w czasie post COVID-19, dlatego zabraliśmy dziennikarzy na wirtualny spacer po nowej placówce, co zaowocowało licznymi publikacjami w mediach biznesowych, branżowych oraz ogólnoinformacyjnych. Zorganizowaliśmy także kilka spotkań dla mediów, m.in. z okazji powołania funkcji rzecznika klienta czy też oferty świątecznej. Dbamy o regularną komunikację oferty produktowej, promocję świeżych warzyw i owoców, programów lojalnościowych i inicjatyw CSR podejmowanych przez Klienta. Wspieramy także markę w działaniach o potencjale kryzysowym.