MAX Premium Burgers: BurgerLOVE
Brawurowy debiut sieci restauracji na polskim ryku
H+K Warsaw pomogło marce MAX Premium Burgers zadebiutować na nasyconym polskim rynku fast foodowym i znaleźć dla niej niszę.
W trakcie kilku miesięcy przed uruchomieniem sieci MAX Premium Burgers w Polsce podejmowaliśmy szeroko zakrojone i systematyczne działania komunikacyjne, które miały na celu zbudowanie rozpoznawalności marki, wzbudzenie ekscytacji konsumentów oraz jej podsycanie aż do momentu otwarcia pierwszej restauracji we Wrocławiu. Wychodząc z założenia, że nie da się napisać rzetelnie o jedzeniu, którego się nie spróbowało, zaangażowaliśmy wiodących dziennikarzy i blogerów, by doświadczyli smaku produktów MAX, zanim przekażą zdanie o nich swoim odbiorcom.

Równolegle uruchomiliśmy dla marki polskie kanały socialmediowe. Systematycznie budowaliśmy też grono miłośników burgerów, którzy przez kilka tygodni niecierpliwie oczekiwali na uruchomienie pierwszej restauracji. W efekcie prowadzonych działań w dniu otwarcia lokal odwiedziły tłumy, a kolejka po pierwsze burgery ustawiała się od wczesnych godzin porannych. Ten weekend okazał się najlepszy sprzedażowo w historii marki, a duża liczba publikacji i szerokie dotarcie do konsumentów poprzez social media zapewniły jej ekspozycję jeszcze przez wiele miesięcy.
Sukces pierwszej restauracji był tak duży, że mimo iż na uruchomienie następnej trzeba było czekać kilka miesięcy, ekscytacja fanów wciąż rosła, a na fanpage’u marki padało mnóstwo pytań o kolejne lokale. Efekt? W dniu otwarcia drugiej restauracji w Polsce liczba gości przerosła najśmielsze oczekiwania, a sprzedaż do dziś bije rekordy!

