Kwarantanna na na

W marcu 2020 r. wspieraliśmy Facebooka realizując kampanię „Kwarantanna na na” – serię internetowych występów z udziałem znanych polskich artystów współpracujących z wytwórnią Kayax.  

Koncerty zagrane prosto z domów, były transmitowane na żywo na Facebooku poprzez stronę Facebook App. Ideą która stała za projektem było stworzenie wspólnoty, która dawałaby pokrzepienie i otuchę w trudnych chwilach kwarantanny oraz czyniła ten czas choć trochę weselszym. 

Jednocześnie projekt miał wspierać tych, którzy znaleźli się w szczególnie trudnym położeniu – osoby starsze i samotne. Dlatego każdej transmisji towarzyszyła charytatywna zbiórka na rzecz Szlachetnej Paczki, która je wspiera na codzień. W sumie podczas 13 koncertów zebrano ponad 166 000 zł., a same występy wyświetlono już ponad 8 milionów razy. 

Każdy występ był pozytywnie odbierany zarówno przez społeczność Facebooka jak i media, co przełożyło się na dużą liczbę publikacji opisujących projekt, ale też aktywnie zapraszających do udziału w kolejnych koncertach. Hill + Knowlton Strategies odpowiadała za całościową realizację projektu w tym opracowanie strategii komunikacji, relacje z artystami, prowadzenie komunikacji w kanałach społecznościowych, a także wsparcie logistyczne i techniczne.

Sector: Branża technologiczna

Więcej projektów