Local face of Facebook „W grupie raźniej”

Local Face of Facebook to kampania stworzona, aby pokazać w jaki sposób Facebook jest obecny w codzienności Polaków i jednocześnie zaprezentować, w jaki sposób jego narzędzia są wykorzystywane przez różne społeczności. 

Facebook w Polsce to przede wszystkim Grupy, a ponad połowa polskich użytkowników należy do przynajmniej dziesięciu z nich. Dzielą się tam wszystkim, co kochają, co ich fascynuje czy smuci. Postanowiliśmy opowiedzieć historię kilku grup, które aktywnie wpływają na życie dziesiątek tysięcy ludzi, pokazując ich drogę od małej społeczności online, aż po działania w świecie offline, gdzie realnie zmieniają świat wokół siebie.

Wybraliśmy sześć społeczności, wśród których znaleźli się miłośnicy życia na wsi, aktywne babcie, praktycy zero waste, pasjonaci stylu retro, przedsiębiorcze mamy i młodzi deskorolkowcy. O każdej z nich powstał krótki reportaż, który został opublikowany na polskiej stronie Facebooka. Interesujące historie grup opowiedzieli ich administratorzy w wywiadach m.in dla  polskiego wydania Elle, ogólnopolskiej stacji radiowej i w porannym programie jednej z popularnych stacji TV.  

Sector: Branża technologiczna

Więcej projektów