Lime

Rozpoczynając współpracę z Lime, stanęliśmy przed wyzwaniem, jak nauczyć społeczeństwo korzystania z nowej formy transportu, e-hulajnóg, budując przy tym porozumienie z władzami lokalnymi i pozyskując przychylność ze strony mediów. Od premiery operatora e-hulajnóg w 2018 roku przez ponad rok prowadziliśmy biuro prasowe Lime w Polsce.

Kamienie milowe w działalności firmy stworzyły doskonały kontekst do wyeksponowania sukcesu rynkowego Lime – w niespełna rok osiągnęliśmy ponad milion przejazdów e-hulajnogami Lime w Polsce.

Działania H+K dotyczyły także pozycjonowania ekspertów, którzy reprezentowali firmę podczas najważniejszych wydarzeń z punktu widzenia sektora transportu i mikromobilności. 

Obok intensywnych relacji z mediami, wspólnie z lokalnymi władzami promowaliśmy bezpieczeństwo w ruchu miejskim w ramach globalnej kampanii „Respect the Ride”. Przekazy związane z odpowiedzialnym korzystaniem z hulajnóg komunikowaliśmy poprzez uczestnictwo w lokalnych edycjach Tygodnia Zrównoważonego Transportu w Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie, gdzie z jazdy na e-hulajnodze przeszkolonych zostało 550 użytkowników. 

Wraz z influencerami przeprowadziliśmy również kampanię bezpieczeństwa #Szanujulicę. Wsparła ona znacząco zwiększenie świadomości na temat bezpiecznego korzystania z hulajnóg elektrycznych wśród grupy docelowej Lime. 

Sector: Branża technologiczna

Więcej projektów