Od września br. do grona klientów Hill+Knowlton Strategies dołączyła VRG S.A., właściciel grupy najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych: Vistula, Bytom, Wólczanka i Deni Cler oraz jubilerskiej – W.KRUK. Agencja została wyłoniona w przetargu. Jej zadaniem jest doradztwo strategiczne dla marki korporacyjnej VRG S.A. i kompleksowa obsługa media relations spółki w roli zewnętrznego biura prasowego.

H+K będzie odpowiadać całościowo za obszar komunikacji korporacyjnej VRG S.A., z naciskiem na relacje z mediami finansowymi i biznesowymi. Do obowiązków agencji należy między innymi doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji spółki, tworzenie materiałów prasowych, komunikacja ekspercka i pełnienie roli pierwszego kontaktu dla mediów w sprawach dotyczących działalności Grupy VRG.

VRG to wyjątkowy podmiot na rynku, łączący najlepsze tradycje polskiej przedsiębiorczości i rzemiosła, indywidualnego podejścia do klienta i dbałości o jakość produktu. Firma koncentruje się na zarządzaniu markami, projektowaniu odzieży i biżuterii oraz rozwoju własnej sieci sprzedaży w obydwu głównych segmentach (odzieżowym i jubilerskim). Spółka jest od 1993 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (wcześniej jako Vistula Group S.A.).

Pracę zespołu H+K odpowiedzialnego za obsługę VRG S.A. koordynuje Magdalena Załubska-Król, Senior Advisor i Financial Services Lead H+K. Za relacje z mediami odpowiada Anna Grońska, Senior Account Executive.

Więcej informacji o praktyce Financial and Professional Services Hill+Knowlton Strategies znajduje się na stronie internetowej Agencji.