Hill+Knowlton Strategies zajmuje drugie miejsce w corocznym Rankingu agencji PR za 2019 rok przeprowadzonym przez Związek Firm Public Relations (ZFPR). Tegoroczna pozycja to awans o jedno miejsce na podium w stosunku do ubiegłorocznego zestawienia. Jest to również trzeci rok z rzędu, kiedy polski oddział H+K znajduje się w pierwszej trójce agencji PR na rynku

Ogłoszone dziś wyniki VII edycji Rankingu agencji PR okazały się dużym sukcesem dla Hill+Knowlton Strategies, która została uplasowana na pozycji wicelidera wśród firm PR w Polsce. Od 2017 r. H+K niezmiennie znajduje się na podium rankingu przygotowywanego przez Związek Firm Public Relations (ZFPR), obchodzący w tym roku swoje 20-lecie.

W tegorocznej edycji rankingu przygotowano dwie klasyfikacje, osobno dla podmiotów indywidualnych i dla grup kapitałowych. W pierwszej klasyfikacji podmiotów indywidualnych wzięło udział 16 agencji, a w rankingu grupowym 6 grup. Kryterium, które decydowało o pozycji agencji, był audytowany dochód z prowizji, tzw. fee income, czyli przychód z tytułu opłat i prowizji od klientów agencji za jej własne usługi. Wyniki prezentowane w rankingu zostały zweryfikowane przez niezależną firmę audytorską Strategia Audit.

Hill+Knowlton Strategies to globalna agencja PR od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach branżowych. W oparciu o  „filozofię piątego krzesła” wspieramy klientów w kształtowaniu ich relacji z opinią publiczną i w wymagających procesach zmiany. Współpraca z klientami oparta jest na autorskim modelu narracyjnym 3P™, który pokazuje pozytywny wpływ public relations na biznes poprzez tworzenie synergii pomiędzy komunikacją aspektów społecznych i biznesowych. W Polsce zatrudniamy 50 konsultantów, a nasze kampanie zdobyły uznanie jurorów najważniejszych konkursów branżowych jak Cannes Lions, SABRE, European Excellence Awards i Złote Spinacze.

Pełny raport znajduje się na stronie Związku Firm Public Relations: https://bit.ly/Raport_ZFPR

Więcej informacji o rankingu znajduje się również na stronie: https://bit.ly/HK_RP