Hill+Knowlton Strategies wzmacnia zespół korporacyjny. Do agencji dołączyli Joanna Bieńko i Jakub Janaszkewicz jako Account Executive, Joanna Ross jako Associate i Joanna Stebel jako Account Director. Zespół Public Affairs został wzmocniony przez Martę Wenclewską, która dołączyła na stanowisko Senior Associate Public Affairs.

Joanna Bieńko na stanowisku Account Executive w dziale Corporate wspiera działania komunikacyjne dla klienta cyfrowego. Prowadzi monitoringi mediów, przygotowuje analizy i rekomendacje, a także pisze teksty na kanały zewnętrzne klienta.​ Przed rozpoczęciem pracy w H+K Strategies zdobywała doświadczenie w agencji Havas PR Warsaw, gdzie zaangażowana była przy projektach dla takich klientów jak Grupa Muszkieterów czy 3M, a także pracowała w dziale promocji ogólnopolskiego tygodnika opinii „Polityka”.​

Jakub Janaszkiewicz w zespole komunikacji korporacyjnej jako Account Executive wspiera działania komunikacyjne na rzecz klientów z sektora cyfrowego, retail i fintech. ​​Przed rozpoczęciem pracy w H+K Strategies zdobywał doświadczenie w agencjach takich jak Compress, Kolko Communications, Clue PR, 24/7 Communications oraz PR Calling.

Joanna Ross jako Associate zarządza działaniami komunikacyjnymi​ dla klientów z branży medycznej i cyfrowej w Hill+Knowlton Strategies. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w komunikacji głównie z branży farmaceutycznej zdobyte przy pracy dla Grupy Sanofi w Polsce, a także we współpracy z agencjami kreatywnymi.  Na poprzednich stanowiskach odpowiedzialna była za prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych kampanii wizerunkowych, tworzenie materiałów PR, akcji, kampanii, wywiadów oraz treści niezbędnych do wszelkich kanałów komunikacji wewnętrznej.

Joanna Stebel dołączyla do Hill+Knowlton Strategies na stanowisko Acocunt Director w dziale Corporate. Ma ponad 20 letnie doświadczenie z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, zapobiegania i wygaszania sytuacji kryzysowych, relacji z mediami, społecznej odpowiedzialności biznesu, a także budowania marki pracodawcy. Do jej klientów należały firmy takie jak: 1&1, Adobe, Avaya, AVG, Basell Orlen Polyolefins, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Brother, HP, Honor (Huawei), Google, IBM, Nokia, OKI Printing Solutions, Philips, Texas Instruments, TomTom, Toshiba, VMware.

Bezpośrednio przed dołączeniem do Hill+Knowlton Strategies, Joanna pracowała w Banku Ochrony Środowiska (BOŚ), gdzie m.in. koordynowała działania z zakresu społecznej odpowiedzialności firmy, angażowała się w komunikację wewnętrzną oraz wspólnie z zespołem zgromadzonym przy Związku Banków Polskich uczestniczyła w opracowaniu i wprowadzaniu zasad prostego języka do branży bankowej. Joanna ma także duże doświadczenie wyniesione z pracy w największych agencjach PR (Fleishman-Hillard, Grayling).​

Marta Wenclewska jest specjalistą ds. public affairs i komunikacji z administracją publiczną. Jako Senior Associate Public Affairs wspiera klientów z rynku cyfrowego Hill+Knowlton Strategies w utrzymywaniu relacji z sektorem publicznym. Ma ponad 10 letnie doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych, a także w sektorze publicznym. ​Pracowała między innymi dla Fundacji Forum Obywatelskiego Rozwoju (FOR), a także była ekspertem i współpracownikiem Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego. Pełniła również funkcję zastępcy burmistrza Dzielnicy Śródmieście Miasta Stołecznego Warszawy. Marta pracowała również jako prawnik oraz manager ds. public affairs w Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.​ Jest także autorem oraz współautorem analiz i raportów dotyczących m.in procesu legislacyjnego w Polsce.

Hill+Knowlton Strategies to globalna agencja PR od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach branżowych. W Polsce H+K zatrudnia ponad 50 konsultantów, a kampanie firmy zdobyły uznanie jurorów najważniejszych konkursów branżowych jak Cannes Lions, SABRE, European Excellence Awards i Złote Spinacze. W 2021 roku Hill+Knowlton Strategies Poland została wyróżniona tytułem Najlepszej firmy public relations w Europie Środkowo-Wschodniej przez magazyn PRovoke.