Z początkiem maja do zespołu Hill+Knowlton Strategies dołączyła Magdalena Załubska-Król. Jako Senior Advisor i Financial Services Lead będzie nadzorować projekty agencji realizowane dla klientów finansowych i firm technologicznych aktywnych na tym rynku.
„W H+K stawiamy konsekwentnie na budowanie zespołu reprezentującego najlepsze na rynku kompetencje branżowe, aby móc zapewnić klientom wsparcie konsultantów perfekcyjnie orientujących się w specyfice ich rynku i otoczenia biznesowego. Dzięki specjalizacji sektorowej połączonej z dostępem do najnowszych narzędzi komunikacji i zasobami grupy H+K jesteśmy w stanie realizować z sukcesem złożone projekty dla klientów na poziomie lokalnym i międzynarodowym. Cieszę się, że wraz z dołączeniem do naszego zespołu jednej z najbardziej doświadczonych specjalistek komunikacji finansowej w Polsce wzmacniamy ważną dla nas praktykę usług dla sektora finansowego i fintech” – powiedział Grzegorz Szczepański, prezes Hill+Knowlton Strategies.
Magdalena Załubska-Król jest specjalistą komunikacji korporacyjnej, z niemal 20-letnim doświadczeniem w PR dla sektora finansowego. Przed dołączeniem do zespołu H+K przez niemal 10 lat jako wspólnik i Partner Zarządzający budowała niezależną firmę doradztwa PR Clear Communication Group, specjalizującą się w obsłudze klientów z sektora finansowego i firm technologicznych. Wraz z zespołem zrealizowała dziesiątki kampanii w zakresie komunikacji finansowej, kryzysowej, komunikacji zmiany, M&A oraz programów budujących nowe marki. Nadzorowała pracę zespołów obsługujących m.in. Deutsche Bank, KIR, Santander, Haitong Bank, mBank, BGK, BIK, BIG, Wonga, MoneyGram, ITMAGINATION, PKP CARGO czy PKL – Polskie Koleje Linowe. Wcześniej pełniła m.in. funkcję zastępcy rzecznika Banku Pekao SA.
Jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu komunikacji finansowej i relacji inwestorskich na SGH oraz psychologii społecznej na SWPS.
Hill+Knowlton Strategies to globalna agencja PR od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach branżowych. W oparciu o „filozofię piątego krzesła” wspieramy klientów w kształtowaniu ich relacji z opinią publiczną i w wymagających procesach zmiany. Współpraca z klientami oparta jest na autorskim modelu narracyjnym 3P™, który pokazuje pozytywny wpływ public relations na biznes poprzez tworzenie synergii pomiędzy komunikacją aspektów społecznych i biznesowych. W Polsce zatrudniamy 50 konsultantów, a nasze kampanie zdobyły uznanie jurorów najważniejszych konkursów branżowych jak Cannes Lions, SABRE, European Excellence Awards i Złote Spinacze.