Hill+Knowlton Strategies Poland zwyciężyła w finale konkursu Golden World Awards z kampanią „Generacja Euro” zrealizowaną dla TransferGo, platformy do międzynarodowych przelewów pieniężnych. Konkurs organizowany jest przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA). Jest to kolejny sukces polskiego oddziału H+K, który ostatnio został również wiceliderem w Rankingu agencji PR za rok 2019.
Kampania „Generacja Euro” zrealizowana przez H+K dla TransferGo zwyciężyła w kategorii Financial Services and Investor Relations międzynarodowego konkursu IPRA Golden World Awards. Polska agencja znalazła się w gronie 80 tegorocznych zwycięzców z całego świata, wyróżnionych w 37 konkursowych kategoriach. Edycja Golden World Awards 2020 składała się z dwóch etapów. W pierwszym etapie jury wskazało najlepsze kampanie w poszczególnych kategoriach, a następnie wybrało zwycięzców. Wyniki konkursu zostały ogłoszone online.
Wyróżnikiem zwycięskiej kampanii „Generacja Euro”, celebrującej 15-lecie wejścia Polski do Unii Europejskiej, było dotarcie do nietypowej grupy docelowej, tj. polskich emigrantów, rozproszonych po całym kontynencie. Na potrzeby projektu H+K zaprosiło do współpracy redaktorów Dużego Formatu, najbardziej prestiżowego medium reportażowego w Polsce i mistrza w opowiadaniu historii. Kampania prowadzona w prasie i internecie w ciągu 10 tygodni pozwoliła na dotarcie do ponad 1,3 miliona użytkowników za sprawą reportaży drukowanych w „Dużym Formacie” oraz prawie 170 tys. osób, które przeczytały ich wersje online w specjalnej sekcji „Generacja Euro” na portalu Wyborcza.pl.
W tym roku H+K wzmocniło swoje kompetencje w sektorze Financial Services dzięki dołączeniu do zespołu Magdaleny Załubskiej-Król w roli Senior Advisor, Financial Services Lead. Jej zadaniem jest nadzorowanie projektów agencji realizowanych dla klientów finansowych i firm technologicznych aktywnych na tym rynku. Zespół Financial Services świadczy również usługi w zakresie doradztwa w komunikacji kryzysowej, wsparcia komunikacyjnego przekształceń własnościowych (M&A), change management i projektach specjalnych na rzecz spółek publicznych. Przed dołączeniem do zespołu H+K Magdalena zdobywała przez niemal 20 lat doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej i PR dla sektora finansowego.