Agencja Hill + Knowlton Strategies powołała nowy dział: New Economy Practice. Łączy on kompetencje i doświadczenia dwóch funkcjonujących wcześniej w agencji zespołów: Technology i Financial Services.
Stanowisko dyrektora praktyki objęła Magdalena Załubska-Król, wcześniej Dyrektor Praktyki Financial Services. W ramach New Economy Practice będzie ona obok rozwoju zespołu odpowiadać za nadzór nad projektami z branży finansowej, fintech i rynków kapitałowych oraz za projekty kryzysowe. Z kolei Michał Piątkiewicz, Senior Advisor, będzie w roli Technology Lead odpowiedzialny wraz z zespołem za obsługę projektów dla klientów reprezentujących branżę technologiczną i szerzej innowacyjnych przedsiębiorstw. W zespole kierującym praktyką znajduje się również Michał Grzegorczyk, Account Director, nadzorujący całość działań agencji w zakresie media relations dla Meta (agencja odpowiada za wsparcie mediowe i kampanie specjalne Meta w Polsce i całym regionie CEE).
– Nasze doświadczenie z ostatnich lat pokazywało wyraźnie, że najciekawsi, najbardziej innowacyjni klienci potrzebowali z naszej strony opieki zespołów interdyscyplinarnych, w których łączyłyby się doświadczenia, know-how i kompetencje osób o różnych specjalizacjach. Nasi konsultanci specjalizujący się w tematach finansowych i technologicznych to naturalni sprzymierzeńcy i zrealizowali w przeszłości wspólnie wiele projektów. Liczymy, że w aktualnej strukturze organizacyjnej będzie nam jeszcze łatwiej pozyskiwać, a następnie rozwijać relacje z inspirującymi przedsiębiorstwami – komentuje Grzegorz Szczepański, CEO H+K.
– Naszą ambicją jest pozyskiwanie coraz większej liczby klientów, których działalność ma przełomowe znaczenie dla ich branż. Będziemy się skupiać zarówno na dojrzałych organizacjach, jak i dynamicznych scale-upach, których ambicje sięgają poza granice ich rodzimych rynków – deklaruje Magdalena Załubska-Król.
W ramach struktury H+K działają obecnie 4 główne działy: Corporate Communications (pod kierownictwem Alicji Lewandowskiej-Wolińskiej), Public Affairs and Defence (zarządzana przez Jarosława Sutarzewicza), Consumer Practice Communications (w ramach której wiodącymi zespołami zarządzają Dominika Pławiak i Agata Kwapień) oraz New Economy Practice. Hill and Knowlton ma również wewnętrzny zespół konsultantów tzw. C+P (Content & Publishing) nadzorowanych przez C+P Director, Bartka Szymeczko oraz własne studio graficzne (Warsaw Creative Studio).
Magdalena Załubska-Król jest specjalistą komunikacji korporacyjnej, z niemal 20-letnim doświadczeniem w PR dla sektora finansowego i spółek rynku kapitałowego. W H+K jest związana od 2020 roku, początkowo jako Senior Advisor, Financial Services Lead a następnie w roli Financial Services Practice Director. Wcześniej przez niemal 10 lat jako wspólnik i Partner Zarządzający budowała niezależną firmę doradztwa PR. Zespół kierowany przez Magdalenę odpowiadał w ostatnim czasie m.in. za komunikację w Polsce pierwszego austriackiego jednorożca, Bitpanda, wprowadzenie na rynek hiszpański polskiego startupu Mindgram czy globalny rebranding jednego z największych dostawców usługi mobile finance na rynkach wschodzących, Optasia (z siedzibą w Dubaju), jak również realizował dla klientów złożone projekty z obszaru komunikacji kryzysowej (w tym związanych m.in. z incydentami cybersecurity).