Produkty szybko zbywalne (FMCG)


Wstecz

W H+K dostrzegamy ten fenomen: rozumiemy dynamikę interakcji pomiędzy markami i ich konsumentami; umiemy interpretować aktywność konsumentów w przestrzeni informacyjnej, która kształtuje ich preferencje zakupowe; wiemy, jak wspierać marki i budować ich angażującą komunikację. Nasze zadanie zaczynamy od zrozumienia odbiorców przekazu marek – ich oczekiwań, potrzeb, motywacji i wyobrażeń. To oni są w centrum procesu kreacji proponowanych przez nas rozwiązań. W H+K rozumiemy, jak istotne jest znalezienie dla marki jej unikalnej propozycji, wartości bądź cechy, która wyróżni ją na tle konkurencji. Dlatego tworząc strategie komunikacyjne, opieramy się na dogłębnej analizie i zrozumieniu rynku oraz otoczenia komunikacyjnego naszych klientów.  

Monika Podsiadło

Account Director, Consumer Practice

Prace powiązane

Wiedza specjalistyczna

Doradzamy i świadczymy usługi public relations w ramach praktyk sektorowych, które korzystają ze wsparcia wyspecjalizowanych zespołów w obszarach ‘idee+strategia, ‘kreacja treści’ oraz ‘publishing’.
Więcej informacji

Produkty

Za wszystkimi naszymi pomysłami i strategiami komunikacji stoi głębokie zrozumienie danych, kreatywność, innowacje i mistrzowskie opowiadanie historii.
Więcej informacji