Żywność + napoje


Wstecz

Wybory konsumentów odzwierciedlają to, kim są i co się dla nich liczy. Dlatego w H+K pomagamy markom lepiej słuchać i obserwować swoich klientów. Przyglądamy się ich stylowi życia, analizujemy wartości i uważnie śledzimy bodźce, którymi się kierują, wybierając określoną przekąskę lub napój.

Wiemy, że jedzenie lub picie to także emocje, bliskość, przyjemność, celebracja, a wręcz styl życia. Dlatego budujemy narrację, która w wiarygodny sposób wpisuje się w emocje napędzające konsumentów, oraz dobieramy działania i ludzi, którzy najlepiej tę historię odzwierciedlają. 

Nasz zespół szczyci się doświadczeniem i specjalistyczną wiedzą, dzięki której porusza się po obszernych dziedzinach związanych z żywnością i napojami, produktami szybko zbywalnymi (FMCG) i restauracjami szybkiej obsługi, aby pomóc naszym klientom budować relacje z konsumentami, pielęgnować lojalność wobec marki wśród „sojuszników” i skutecznie dzielić się swoją historią – zarówno w sieci, jak i poza nią. 

Jesteśmy dumni z naszej wszechstronnej wiedzy na temat tego sektora. Utrzymujemy regularne i stałe kontakty z kluczowymi opiniotwórczymi liderami, społecznością zdrowego żywienia, organizacjami branżowymi, influencerami oraz mediami internetowymi i tradycyjnymi. Nasze kontakty w tym sektorze nie mają sobie równych. 

Jako zespół szczycimy się również tym, że jesteśmy dociekliwi, kwestionujemy normy i wykorzystujemy nowe technologie w celu zaangażowania i interakcji z odpowiednimi odbiorcami docelowymi. 

Możemy Ci pomóc niezależnie od Twoich potrzeb komunikacyjnych w sektorze żywności i napojów. 

Monika Podsiadło

Account Director, Consumer Practice

Prace powiązane

Aktualności: żywność + napoje

Wiedza specjalistyczna

Doradzamy i świadczymy usługi public relations w ramach praktyk sektorowych, które korzystają ze wsparcia wyspecjalizowanych zespołów w obszarach ‘idee+strategia, ‘kreacja treści’ oraz ‘publishing’.
Więcej informacji

Produkty

Za wszystkimi naszymi pomysłami i strategiami komunikacji stoi głębokie zrozumienie danych, kreatywność, innowacje i mistrzowskie opowiadanie historii.
Więcej informacji