Wybory konsumentów odzwierciedlają to, kim są i co się dla nich liczy. Dlatego w H+K pomagamy markom lepiej słuchać i obserwować swoich klientów. Przyglądamy się ich stylowi życia, analizujemy wartości i uważnie śledzimy bodźce, którymi się kierują, wybierając określoną przekąskę lub napój.
Wiemy, że jedzenie lub picie to także emocje, bliskość, przyjemność, celebracja, a wręcz styl życia. Dlatego budujemy narrację, która w wiarygodny sposób wpisuje się w emocje napędzające konsumentów, oraz dobieramy działania i ludzi, którzy najlepiej tę historię odzwierciedlają.
Nasz zespół szczyci się doświadczeniem i specjalistyczną wiedzą, dzięki której porusza się po obszernych dziedzinach związanych z żywnością i napojami, produktami szybko zbywalnymi (FMCG) i restauracjami szybkiej obsługi, aby pomóc naszym klientom budować relacje z konsumentami, pielęgnować lojalność wobec marki wśród „sojuszników” i skutecznie dzielić się swoją historią – zarówno w sieci, jak i poza nią.
Jesteśmy dumni z naszej wszechstronnej wiedzy na temat tego sektora. Utrzymujemy regularne i stałe kontakty z kluczowymi opiniotwórczymi liderami, społecznością zdrowego żywienia, organizacjami branżowymi, influencerami oraz mediami internetowymi i tradycyjnymi. Nasze kontakty w tym sektorze nie mają sobie równych.
Jako zespół szczycimy się również tym, że jesteśmy dociekliwi, kwestionujemy normy i wykorzystujemy nowe technologie w celu zaangażowania i interakcji z odpowiednimi odbiorcami docelowymi.
Możemy Ci pomóc niezależnie od Twoich potrzeb komunikacyjnych w sektorze żywności i napojów.