W H+K wiemy, jak rozmawiać i budować długotrwałe relacje z pacjentami, liderami opinii oraz decydentami. Dbamy o to, by każdy obszar zdrowia był istotny, wartościowy oraz doceniony. Podejmujemy tematy związane z profilaktyką poprzez realizowanie skutecznych kampanii informacyjno-edukacyjnych, budujących świadomość schorzeń, ich symptomów i możliwości leczenia. Tworzymy programy, które mają na celu zmianę nawyków wśród Polaków. Równie często korzystamy zarówno z tradycyjnych technik, jak i nowoczesnych, innowacyjnych narzędzi z zakresu digital. Koncentrujmy się na aktywnościach związanych z produktem leczniczym, w tym lekami na receptę i OTC, a także suplementami diety i wyrobami medycznymi.
Wykorzystujemy narzędzia komunikacyjne z obszaru Public Affairs, aby dostarczać decydentom informacje, na bazie których mogą tworzyć regulacje dobre dla pacjentów i systemu ochrony zdrowia. Wierzymy, że tylko wykorzystanie zróżnicowanych instrumentów w tak skomplikowanych dziedzinach, jak medycyna i ochrona zdrowia, może przynieść najlepsze efekty.