Sport


Wstecz

Sport to uniwersalne hobby. W każdym kraju i niezależnie od języka: sport to wyjątkowo inspirująca dziedzina. W firmie H+K żyjemy i oddychamy tą samą pasją, wnosząc ją do naszych wielokrotnie nagradzanych kampanii. 

Od dwóch dekad stoimy za największymi kampaniami, sponsoringiem i wydarzeniami sportowymi. Największe marki sportowe, w tym adidas, Gillette i HSBC zaufały ekspertom ds. marketingu i komunikacji w H+K, którzy rozsławili ich kampanie, tworząc i dostarczając najbardziej znane i pionierskie prace w branży. 

Od największych wydarzeń (Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Świata FIFA, Puchary Świata w Rugby, Wimbledon, The Open Championship) po największe nazwiska (Lionel MessiNovak DjokovicJess EnnisRory McIlroy) jesteśmy zawsze w centrum akcji. Cechuje nas również wytrzymałość – budujemy z klientami długodystansowe relacje, stając się zaufanym partnerem koncernu adidas od ponad 20 lat, Gillette od ponad 20 lat, a HSBC od około 15 lat. 

Nasz zespół wiernych kibiców trzyma rękę na pulsie śledząc potrzeby odbiorców naszych klientów, dzięki czemu wiemy, jak, dlaczego i gdzie sięgają oni po to, co kochają. Zmieniamy się wraz z branżą. Nasz zespół składa się z szerokiego grona ekspertów ze wszystkich platform i dyscyplin, co oznacza, że realizujemy wszelkie ambicje naszych klientów i zawsze koncentrujemy się na osiąganiu pozytywnych skutków biznesowych. Tworzymy kampanie, które kierujemy do odbiorców globalnych i lokalnych. 

Wybitni sportowcy zatrzymują się dopiero na szczycie. My także. Nasz zespół innowatorów, twórców i strategów zawsze pracuje nad kolejnym inspirującym dziełem i nigdy się nie zatrzymujemy, aż do chwili, gdy zadanie zostanie wykonane. 

Katarzyna Fabjaniak

Managing Director 

Wiedza specjalistyczna

Doradzamy i świadczymy usługi public relations w ramach praktyk sektorowych, które korzystają ze wsparcia wyspecjalizowanych zespołów w obszarach ‘idee+strategia, ‘kreacja treści’ oraz ‘publishing’.
Więcej informacji

Produkty

Za wszystkimi naszymi pomysłami i strategiami komunikacji stoi głębokie zrozumienie danych, kreatywność, innowacje i mistrzowskie opowiadanie historii.
Więcej informacji