Nasz zespół specjalistów ds. nauk behawioralnych i strategii pomaga klientom lepiej wykorzystywać wiedzę o ludzkich zachowaniach w sztuce komunikacji.
Kiedyś podstawową wiedzą specjalistyczną, na której opierała się nasza branża była wiedza o tym, jak funkcjonują media. Od tamtej pory dokonał się jednak znaczący postęp. Ponieważ coraz więcej komunikatów kierowanych jest bezpośrednio do odbiorców, musimy być ekspertami w dziedzinie nauki o tym, jak ludzie myślą, zachowują się i podejmują decyzje. Musimy rozumieć zarówno świadome, jak i nieświadome czynniki kierujące zachowaniami.
Łączymy najnowsze osiągnięcia nauk behawioralnych z szerokimi możliwościami badawczymi, aby pomóc klientom w tworzeniu kampanii, które opierają się na głębokim zrozumieniu odbiorców i wywierają na nich realny wpływ.
Nasz zespół specjalistów w dziedzinie nauk behawioralnych i strategii opracował model SMARTER™, który jest wykorzystywany jako fundament szerokiego spektrum kampanii naszych klientów. Więcej informacji tutaj.