Content + Publishing


Wstecz

Co to jest content + publishing? 

To pytanie, które często słyszymy, i pojęcie to może oznaczać wiele różnych rzeczy. W H+K, nasz zespół content + publishing czuwa nad tym, z kim tworzymy treści, jaki format będzie w danym przypadku optymalny i gdzie najlepiej go umieścić. Strategia C+P opiera się na zachowaniach odbiorców i głębokim zrozumieniu kulturowym tego, dlaczego i jak ludzie dziś konsumują treści.

Kto?

Członkowie zespołu wiedzą, kiedy należy tworzyć treści sygnowane przez markę, a kiedy powinny one powstawać we współpracy z wydawcą, społecznością czy liderem merytorycznym. Wiedzą, kiedy uzasadniona jest współpraca z influencerami, i którzy to powinni być twórcy. Skontaktują Cię z nimi, zapewnią najlepsze praktyki i sprawią, że to partnerstwo przyniesie korzyści obu stronom.

Co?

Wiedzą wszystko na temat materiałów redakcyjnych, długich form, łatwo przystępnych treści, materiałów filmowych, a nawet audio. Zaprezentują Ci najnowsze formaty i wyjaśnią, jak i dlaczego one działają. Będą dzielić się najlepszymi praktykami z ciągle zmieniającego się krajobrazu medialnego i wykażą, dlaczego konsekwentna identyfikacja wizualna we wszystkim, co tworzymy, jest tak kluczowa.

Gdzie? 

Powiedzą Ci, jak i dlaczego korzystać z różnych kanałów. Zaproponują najkorzystniejszy dla Ciebie miks mediów obejmujący wszystko od poczty elektronicznej, przez social media, kampanie w wyszukiwarkach, aż po pozycjonowanie stron internetowych. Zapewnią Ci ogląd na płatne media i reklamę natywną, poinformują, jak zintegrować zachowania związane z wyszukiwaniem i pokażą Ci ścieżkę konsumenta przez kolejne punkty styku.

Content NEXT 
Nasza drużyna już nie może doczekać się tego, co nastąpi potem. Content NEXT to nasza globalna społeczność korzystających z innowacji twórców treści; to osoby zafascynowane rozwijaniem nowych form treści + publikacji. Nie chodzi tu o śledzenie trendów bez określonego celu, lecz podejmowanie świadomych decyzji opartych na danych, którymi kieruje to, co z czego obecnie korzystają odbiorcy wszelkiego rodzaju. 

Partnerzy nowej generacji – zapewniamy dostęp do wydawców, społeczności i platform realizujących badania, a nasza sieć preferowanych partnerów może być szybko uruchomiona w razie potrzeby. Od Spotify, przez Facebook, TikTok, po Vice: znamy ludzi, których należy znać, wiemy, jak z nimi pracować, jak czytać wnioski, jakie są preferowane stawki i nie tylko.

Influencer marketing nowej generacji – stosujemy najnowszą technologię, aby korzystając z globalnych zasobów wiedzy i doświadczenia współpracy z twórcami, nasi klienci mieli natychmiastowy i zintegrowany dostęp do odpowiednich ludzi w odpowiednim miejscu. Tworzymy własne portfolio wschodzących liderów opinii – od obszaru public affairs po lifestyle’owych nono/micro influencerów – znamy tych, których warto znać.

Formaty nowej generacji – idziemy o krok dalej niż najnowsze posty na Facebooku. Zagłębiamy się w dostosowanie formy do treści, klientów i konsumentów oraz badamy, dlaczego niektóre z nich działają lepiej. Współpracujemy z ekspertami w dziedzinie badań konsumenckich, aby mieć szeroki ogląd na to jak zaprezentować „co” w sposób, który wykracza daleko poza zwykłe „obejrzenie wideo”.

Anna Radomska

Senior Digital Marketing Manager, Content + Publishing

Prace powiązane

Sektory

H + K zapewnia głęboką wiedzę branżową w połączeniu ze specjalistycznymi obszarami wiedzy specjalistycznej. Rozumiemy ekosystem naszych klientów i jak zaangażować ich odbiorców.
Więcej informacji

Produkty

Za wszystkimi naszymi pomysłami i strategiami komunikacji stoi głębokie zrozumienie danych, kreatywność, innowacje i mistrzowskie opowiadanie historii.
Więcej informacji