Co to jest content + publishing?
To pytanie, które często słyszymy, i pojęcie to może oznaczać wiele różnych rzeczy. W H+K, nasz zespół content + publishing czuwa nad tym, z kim tworzymy treści, jaki format będzie w danym przypadku optymalny i gdzie najlepiej go umieścić. Strategia C+P opiera się na zachowaniach odbiorców i głębokim zrozumieniu kulturowym tego, dlaczego i jak ludzie dziś konsumują treści.
Kto?
Członkowie zespołu wiedzą, kiedy należy tworzyć treści sygnowane przez markę, a kiedy powinny one powstawać we współpracy z wydawcą, społecznością czy liderem merytorycznym. Wiedzą, kiedy uzasadniona jest współpraca z influencerami, i którzy to powinni być twórcy. Skontaktują Cię z nimi, zapewnią najlepsze praktyki i sprawią, że to partnerstwo przyniesie korzyści obu stronom.
Co?
Wiedzą wszystko na temat materiałów redakcyjnych, długich form, łatwo przystępnych treści, materiałów filmowych, a nawet audio. Zaprezentują Ci najnowsze formaty i wyjaśnią, jak i dlaczego one działają. Będą dzielić się najlepszymi praktykami z ciągle zmieniającego się krajobrazu medialnego i wykażą, dlaczego konsekwentna identyfikacja wizualna we wszystkim, co tworzymy, jest tak kluczowa.
Gdzie?
Powiedzą Ci, jak i dlaczego korzystać z różnych kanałów. Zaproponują najkorzystniejszy dla Ciebie miks mediów obejmujący wszystko od poczty elektronicznej, przez social media, kampanie w wyszukiwarkach, aż po pozycjonowanie stron internetowych. Zapewnią Ci ogląd na płatne media i reklamę natywną, poinformują, jak zintegrować zachowania związane z wyszukiwaniem i pokażą Ci ścieżkę konsumenta przez kolejne punkty styku.
Content NEXT
Nasza drużyna już nie może doczekać się tego, co nastąpi potem. Content NEXT to nasza globalna społeczność korzystających z innowacji twórców treści; to osoby zafascynowane rozwijaniem nowych form treści + publikacji. Nie chodzi tu o śledzenie trendów bez określonego celu, lecz podejmowanie świadomych decyzji opartych na danych, którymi kieruje to, co z czego obecnie korzystają odbiorcy wszelkiego rodzaju.
Partnerzy nowej generacji – zapewniamy dostęp do wydawców, społeczności i platform realizujących badania, a nasza sieć preferowanych partnerów może być szybko uruchomiona w razie potrzeby. Od Spotify, przez Facebook, TikTok, po Vice: znamy ludzi, których należy znać, wiemy, jak z nimi pracować, jak czytać wnioski, jakie są preferowane stawki i nie tylko.
Influencer marketing nowej generacji – stosujemy najnowszą technologię, aby korzystając z globalnych zasobów wiedzy i doświadczenia współpracy z twórcami, nasi klienci mieli natychmiastowy i zintegrowany dostęp do odpowiednich ludzi w odpowiednim miejscu. Tworzymy własne portfolio wschodzących liderów opinii – od obszaru public affairs po lifestyle’owych nono/micro influencerów – znamy tych, których warto znać.
Formaty nowej generacji – idziemy o krok dalej niż najnowsze posty na Facebooku. Zagłębiamy się w dostosowanie formy do treści, klientów i konsumentów oraz badamy, dlaczego niektóre z nich działają lepiej. Współpracujemy z ekspertami w dziedzinie badań konsumenckich, aby mieć szeroki ogląd na to jak zaprezentować „co” w sposób, który wykracza daleko poza zwykłe „obejrzenie wideo”.