Uważamy, że marki, których cel społeczny jest zrozumiały dla klientów i które cieszą się większym zaufaniem, są bardziej wartościowe.
Marki te zatrudniają pracowników, którzy na każdym kroku realizują ich cel społeczny i wcielają go w życie w każdym punkcie, w jakim stykają się z klientami. Ich stabilna marka pracodawcy przyciąga utalentowanych ludzi z własnym poczuciem celu, którzy aktywnie przyczyniają się do rozwoju ich kultury, co z kolei kieruje ich strategią i podejmowaniem decyzji. Gromadzą one sieci popleczników, którzy wykorzystują każdą okazję do wprowadzania innowacji, dzielenia się i interakcji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Firmy, które odnoszą największe sukcesy, ufają swoim pracownikom, gdyż wiedzą, że postępują oni właściwie i wiedzą, co powinni robić. Zapewniają im też swobodę, która umożliwia realizację pomysłów.
Zespół People + Purpose pomaga naszym klientom łączyć kropki między marką a kulturą wewnętrzną tak, aby ich firmy rozwijały się od środka na zewnątrz. Bez względu na to, czy jest to spowodowane zmianami strukturalnymi, rozwojem lub przejęciem, czy też po prostu niskim poziomem zaangażowania, znajdujemy rozwiązania, które łączą ludzi z celem.
Marki, które odniosły sukces, mają cel
Pomagamy w definiowaniu celu społecznego i informowaniu o nim pracowników
Sieci tworzą wartość i napędzają innowacje
Znajdujemy, tworzymy i rozwijamy sieci wsparcia i mierzymy ich wpływ
Wiara buduje markę
Tworzymy kampanie mające na celu wewnętrzne rozpalenie Twojej marki i marki pracodawców przyciągające pracowników, jakich potrzebujesz
Kultura jest siłą napędową strategii i jej realizacji
Kształtujemy kulturę i wprowadzamy zmiany w czasie rzeczywistym, kierując się naszym modelem publikacji i przejrzystą strategią