Praca w oparciu o model 3P pozwala nam proponować klientom rozwiązania i narracje, które angażują odbiorców oraz pozwalają im na zbudowanie trwałej więzi z ich konsumentami.
Rozmawiamy bezpośrednio z odbiorcami naszych klientów, od interesariuszy i polityków, po nastolatków i ich rodziców. Granice między różnymi kategoriami komunikacji rozmyły się i dziś można dostrzec mniejsze zróżnicowanie między komunikacją B2B a B2C, znajdujemy się w medialnym agnostycznym świecie komunikacji Business to Human (B2H).
W firmie H+K opracowaliśmy model komunikacji ukierunkowanej na cel społeczny, który stawia Purpose w centrum wszystkich Twoich działań komunikacyjnych. Rozwijamy kreatywne platformy, które stają się dla nas tłem do budowania angażujących opowieści.
Nasze pomysły sprawdzą się w mediach własnych, tradycyjnych i współdzielonych, jak również przestrzeni z treściami użytkowników i zapewnią, że wszystkie Twoje metody komunikacji będą współpracować ze sobą w celu zbudowania dynamiki, a nie krótkotrwałego wzrostu świadomości.

Cel społeczny
Powód, dla którego istniejesz i dziedzictwo, jakie stworzysz na świecie.
- Racjonalne myślenie
- Dlaczego jest to ważne
- Emocje
Platforma kreatywna
Platforma kreatywna; wątek, który łączy wszystkie Twoje metody komunikacji.
Jest jak most czy soczewka. Dzięki niej marka zyskuje wydźwięk i staje się istotna tu i teraz.
Łuki opowieści
To tematy opowieści, kierowanych do różnych grup docelowych oraz w różnych kanałach komunikacji.