Cyfrowa przyszłość organizacji spotkań i wydarzeń
Ludzie są z natury istotami społecznymi, dlatego organizowanie różnego rodzaju wydarzeń od dawna jest ważne dla sprzedaży i marketingu. Pandemia COVID-19 zmusiła nas do przeanalizowania i znalezienia nowych sposobów kontaktu. Rzadsze podróże oraz szybki rozwój nowych technologii będą miały długofalowy wpływ na to jak się komunikujemy.
Musimy na nowo zdefiniować cel organizowanych wydarzeń oraz zastanowić się w jaki sposób przekazać ich treść, możliwość nawiązywania kontaktów oraz społeczne doświadczenie za pomocą narzędzi cyfrowych.
W H+K dostarczamy kompleksową ofertę organizacji wydarzeń zdalnych z pomocą naszego studia kreatywnego oraz zewnętrznych platform. Dostosowujemy nasze podejście do potrzeb Klientów w zakresie organizacji wydarzeń cyfrowych, od zarządzania projektami i produkcji treści, przez PR i zaproszenia, po projektowanie, koncepcję i realizację.
Kompleksowy wachlarz usług
Dostępnych jest wiele formatów umożliwiających stworzenie udanego wirtualnego wydarzenia. Jednak istnieją pewne podstawy, które pomogą nam w osiągnięciu sukcesu, bez względu na preferowane medium.
Seria cyfrowych audycji w formie plików audio, które użytkownik może łatwo pobrać na swoje urządzenie mobilne. Aplikacje streamingowe i usługi podcastowe zapewniają wygodny, zintegrowany sposób zarządzania osobistą listą podcastów dostępnych na wielu platformach i różnych urządzeniach.
Webinar to angażujące wydarzenie online, w którym prelegent lub niewielka grupa prelegentów może wygłosić prezentację dla dużej grupy odbiorców z możliwością aktywnego uczestnictwa poprzez zadawanie pytań, branie udziału w ankietach i korzystanie z innych dostępnych interaktywnych narzędzi. Prowadzenie webinarów to skuteczny sposób na zaangażowanie odbiorców, zwiększenie przewagi konkurencyjnej i rozwój firmy.
New product launches are vital to the growth and reputation of a brand. Most already include digital content and for a while, many will now take place online. An online product launch needs the same sense of innovation and excitement as a physical reveal. Going digital can mean you can include more content and have a longer lifespan.
Udane wprowadzanie na rynek nowego produktu ma zasadnicze znaczenie dla rozwoju i reputacji marki. Przed epidemią wielokrotnie korzystano już z rozwiązań cyfrowych i możemy być pewni, że launch produktów online zostanie z nami na dłużej. Wirtualne wprowadzenie produktu na rynek wymaga takiej samej kreatywności i entuzjazmu jak fizyczny launch. Działania wirtualne mogą pozwolić zwiększyć ilość treści i wydłużyć cykl życia produktu.
Konferencje biznesowe są ważną częścią każdej branży. Wirtualne wydarzenia stają się coraz bardziej popularne, oferując nowe sposoby na lepsze wykorzystanie budżetu. Wydarzenia online znoszą bariery geograficzne oraz przeszkody w przemieszczaniu się; możesz dotrzeć do szerszej publiczności, a także zaprosić mówców z całego świata bez ponoszenia kosztów podróży. Treści cyfrowe dostarczają pogłębionych informacji i żyją dłużej niż materiały drukowane. Formaty mogą obejmować prezentacje plenarne, panele, szkolenia w formie breakout room, wystawy i inne możliwości nawiązywania kontaktów.
Konferencje prasowe ewoluowały na przestrzeni lat, od standardowej części pakietu narzędzi PR, do wydarzeń organizowanych rzadko, zwykle przy okazji dużych wydarzeniach publicznych lub w związku z ogłoszeniem ważnych wiadomości korporacyjnych. W świecie, w którym wszystko wydaje się niepewne, firmy i organizacje będą musiały informować o ważnych decyzjach w sposób przemyślany i odpowiedzialny. Działania wirtualne zapewnią większą kontrolę treści, przekazu i interakcji, mogą jednak zaburzać transparentność komunikatu. Najczęściej wykorzystuje się konferencje prasowe do informowania o nowych inicjatywach korporacyjnych, radzenia sobie ze złymi wiadomościami lub zarządzania problemami wizerunkowymi.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem [email protected]