Szkolenia online


Wstecz

Wraz z ograniczeniem spotkań fizycznych do absolutnego minimum wzrasta potrzeba wirtualnej obecności firm. Posiadanie niezbędnych umiejętności i strategii jest już nie tylko istotne biznesowo, ale staje się niezbędne dla przetrwania firmy. Przedsiębiorstwa i organizacje muszą przystosować się oraz znaleźć nowe sposoby na skuteczną, zapadającą w pamięć prezentację.

Czy to przeprowadzenie wywiadu przez Skype’a, udział w jednym z wielu nowych wydarzeń cyfrowych, czy też przekazanie kompleksowej informacji odbiorcom w ramach organizacji – możemy pomóc Ci w przygotowaniu się do wirtualnych wystąpień na wiele sposobów. Od wirtualnych szkoleń dla grup i osób indywidualnych, po szkolenia wizerunkowe i warsztaty praktyczne – nasz zespół ekspercki dysponuje narzędziami i doświadczeniem, które doskonale przygotują Twoją firmę i pracowników.

Nasze wirtualne szkolenia mediowe przeprowadzane indywidualnie lub dla grup 2-3 przedstawicieli firmy, przygotują Cię do wywiadu na Skypie, Zoomie lub innej platformie. Począwszy od wskazówek jak pozostać autentycznym i budować relację z dziennikarzami, po zrozumienie roli i celów dziennikarza, aż po zasady tworzenia najlepszych cytatów i opowieści – nasi eksperci wyposażą Cię w umiejętności i wiedzę, jak udzielać wywiadów online za pośrednictwem laptopa lub telefonu. Nagramy i odtworzymy próbne wywiady, dostarczając Ci jasnych i dokładnych informacji zwrotnych.

Prezentacja online może być wyzwaniem nawet dla najbardziej doświadczonych mówców. Nasi eksperci pokażą Ci jak zachować pewność siebie i pozytywne emocje za pośrednictwem ekranu komputera. Pracując indywidualne lub w małych grupach pomożemy Ci w tworzeniu wizualnych treści do Twoich prezentacji, dzięki którym Twoje wystąpienie będzie bardziej przekonujące. Pokażemy, jak tworzyć komunikaty, używać właściwego słownictwa oraz angażować publiczność. Zajmiemy się również technikami oddechowymi, dzięki którym uzyskasz kontrolę nad głosem i sposobem mówienia.

Szkolenie ma na celu omówienie i zrozumienie różnych elementów niezbędnych do udanego spotkania online, w tym wybrania odpowiedniego formatu, efektywnego planowania i monitorowania czasu. Nasi eksperci pomogą Ci zrozumieć Twoich odbiorców oraz określić ich oczekiwania i pożądane rezultaty. Pokażemy Ci jak stworzyć i zaadresować właściwy komunikat, wybrać odpowiedni styl komunikacji i skutecznie zaangażować wszystkich uczestników, nawet tych mniej skłonnych do wypowiadania się.

Uczestnictwo w wirtualnych wydarzeniach dla wielu osób może być trudne. Dzięki temu szkoleniu mniej doświadczeni uczestnicy nabiorą pewności w mówieniu oraz nauczą się umiejętnej dyskusji i budowania argumentacji. W szkoleniu kadry kierowniczej skupimy się na tym, jak prowadzić spotkanie, przemawiać i wywierać wpływ, a także angażować wszystkich uczestników. Moduł szkoleniowy realizowany jest w ramach dwóch 90-minutowych sesji, skierowanych do maksymalnie pięciu młodszych konsultantów i managerów lub maksymalnie trzech przedstawicieli kadry kierowniczej. Możliwe jest również przeprowadzenie go indywidualnie.

Celem szkolenia jest zrozumienie zasad zarządzania kryzysowego oraz komunikacji z mediami w sytuacji kryzysowej. Nasi eksperci omówią techniki zarządzania wizerunkiem, przeprowadzą analizę obszarów ryzyka oraz omówią słabe punkty. Pokażemy Ci, jak poznać i skategoryzować interesariuszy, stworzyć oświadczenia kryzysowe oraz co robić, a czego nie unikać w sytuacji kryzysowej.

W trakcie czterech jednogodzinnych sesji, pomożemy Twojej kadrze kierowniczej wypracować własny styl przywództwa oraz zachować autorytet, nawet zza ekranu komputera. Nasi eksperci pomogą Ci nabyć umiejętności przydatne w prowadzeniu biznesu wirtualnie, w tym z obszaru mediów społecznościowych oraz komunikacji kryzysowej, a także skutecznego przemawiania na konferencjach online. Przygotujemy Cię również do kontaktów z mediami oraz podzielimy się szczegółowymi instrukcjami i technikami pomocnymi w wirtualnym zarządzaniu relacjami inwestorskimi.

Stworzyliśmy ten pakiet modułów szkoleniowych, aby pomóc menedżerom w empatycznym komunikowaniu się w trudnych okresach. Obejmują one moduł „Zrozumienie różnych typów osobowości”, który określa najlepsze sposoby komunikacji i współpracy z ludźmi w zależności od ich charakteru. W ramach „Szkolenia empatii” pomagamy liderom rozpoznać i odnieść się do emocji innych, rozwinąć niezbędne umiejętności interpersonalne, kontrolować emocje i aktywnie słuchać, a także stworzyć ramy do reagowania w sytuacjach konfliktowych. „Empatyczna komunikacja” nie tylko pozwoli liderom zrozumieć co oznacza okazywanie współczucia w środowisku zawodowym, a także jak przyswoić kluczowe elementy komunikacji i przywództwa, które charakteryzuje współczucie oraz dowiedzieć się jak wpłynąć na wartości/kulturę firmy, aby skupić się na współczuciu, którego znaczenie stało się kluczowe dla opinii publicznej. Dobre samopoczucie psychiczne pracowników jest niezwykle ważne dla sukcesu i produktywności organizacji. Moduł o tej nazwie pomaga liderom zrozumieć symptomy problemów psychologicznych oraz pokazuje techniki dbania o zdrowie psychiczne i wspierania innych w niepewnych czasach.

Opinia eksperta:

Od obsługi wywiadów online, poprzez udział w wirtualnych wydarzeniach, aż po internetową komunikację wewnętrzną i przygotowanie kadry kierowniczej do cyfrowego zaangażowania, niezbędnego do przetrwania firmy. Nasze wirtualne szkolenia, realizowane indywidualnie lub w małych grupach dostarczą Ci odpowiednich narzędzi i wiedzy.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem nb.warsaw@hkstrategies.com

Sektory

H + K zapewnia głęboką wiedzę branżową w połączeniu ze specjalistycznymi obszarami wiedzy specjalistycznej. Rozumiemy ekosystem naszych klientów i jak zaangażować ich odbiorców.
Więcej informacji

Produkty

Za wszystkimi naszymi pomysłami i strategiami komunikacji stoi głębokie zrozumienie danych, kreatywność, innowacje i mistrzowskie opowiadanie historii.
Więcej informacji