W maju br. do grona klientów Hill+Knowlton Strategies dołączyła Wyborowa Pernod Ricard. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.

H+K będzie odpowiadać za obszar komunikacji korporacyjnej Wyborowa Pernod Ricard oraz wsparcie w zakresie employer brandingu. Do obowiązków agencji należy między innymi doradztwo komunikacyjne, media relations oraz issue management.

Wyborowa Pernod Ricard odpowiada za produkcję marek polskich wódek oraz ich rozwój na arenie międzynarodowej. To również spółka dystrybucyjna prowadząca marketing i sprzedaż marek dostępnych w ramach Grupy Pernod Ricard, między innymi uznanych na całym świecie wódek, whisky, rumów, ginów, szampanów i win.

Działania realizuje zespół w składzie Anna Grońska (lider projektu), Tomasz Kania, Julia Laptyonok, Bartosz Worsztynowicz. Nadzór strategiczny nad projektem pełni Alicja Lewandowska-Wolińska, dyrektor w dziale komunikacji korporacyjnej.